10-01-2009

Tänka sig, på två dagar har jag fått två presenter. Inte illa pinkat!

Igår fick jag Clocky. Honom fick jag av mamma och pappa.




"När alarmet går skuttar han ner från ditt nattduksbord och ilar pipande runt på golvet i ett försök att hitta en säker plats att föra oväsen på. Och han slutar inte förrän du går upp och stänger av honom. Som en blandning av ett marsvin, din mamma och en vanlig klocka alltså. Sovmorgon byts mot punktlighet och du har till slut blivit en god samhällsmedborgare."

Har dock inte testat honom än, men hoppas verkligen han gör sitt jobb!


Idag fick jag en sms-vante. Den fick jag av en Telenorförsäljare. (Helt free desutom!)



Fiffig va?

Tummen har en liten luva som man kan ta av när man ska smsa.
Great!




Kommentarer
Postat av: MIA

Åh tack för tipset!



Oj vilken snart väckarklocka.. Känns som vi borde inskaffa en sån!?

Var kan man köpa dom och ungefär pris?



Kram

2009-01-11 @ 14:59:22
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0