04-01-2009

Som rubriken lyder så är det alltså den 4de idag.
Men det märliga är att imorgon då är det helt plötsligt den 13de? Eller?

I min kalender står det iaf Trettondagsafton. Så om det är fjärdedagsafton idag, och trettondagsafton i morrn, vad är det på onsdag då?

Har jag alltså missat nio hela dagar?

Nu finns det ju givetvis både nack- och fördelar med detta..

Nackdelar-
Jag missade helgen under den 10de och 11de. Hände säkert en massa skoj!

Fördelar-
Jag slapp 6 tråkiga vardagar. Sen det bästa av allt, nu är det enbart 12 dagar till löning. Tjoho!







Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj så mycket matte!

2009-01-06 @ 16:19:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0