26-02-2009

Oj, oj ,oj! Det var längesedan jag skrev här. Min blogg har haft semster. Önskar jag hade haft det med.

Under tiden bloggen vilat har jag hunnit fyllt år, hela 25 stycken faktiskt. På lördagen blev jag firad av mina vänner. Dom bjöd på middag -pasta och tonfisksalad. Sen fick jag tårta och paket. Ett hårkit, volym schampoo, balsam, sprey och en hårborste av märket Björn Axen. Sen var det dax att gå ut. -Tack mina älskade vänner!

På måndagen firade jag med familjen. Fick tårta och paket. Ett vackert halsband, en silverkedja med ett hjärta. En nalle, eller heter det så? Det var iaf ett liggande hjärta med två möss på som höll varandra i handen och hade ett mindre hjärta imellan sig. Tack min älskade familj, älskar er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0