26-01-2009

Nu är vinterkräksjukan borta *peppar, peppar ta i trä*. Hoppas vi slipper se mer av den, usch!
Hoppas att ni andra har mått mycket bättre än mig den här helgen.

Tänkte svara på lite frågor ifrån den här (ska försöka mig på en länkning) damens blogg. Funkare?


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig? När jag var liten var jag inte det. Ville att mitt namn skulle börja på M
eftersom mina systrars namn gjorde/gör det. Men nu är jag nöjd med mitt vackra namn!


2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? Katt. Några stycken, men dom är mysiga iaf.


3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? När jag var mindre var jag inte allt för glad över att vara tjej, och alla "problem" det medförde. Men nu är jag stolt över att vara kvinna.


4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? Pocahontas. En vacker ung kvinna som är målmedveten och stark.


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? Jag tar en dag i taget.


6. Är du allergisk mot något? Den är rund och röd. Tomaten.


7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ? Nej, jag brukar välja det billigaste alternativet.


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt? Torka golven.


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Räknas idrotten i skolan?


10. Tror du att pengar kan köpa lycka? Med pengar kan man göra mycket, men om man blir lyckligare vet jag inte.


11. Står du helst framför eller bakom kameran? Bakom, det är kul att fota.


12. Sjunger du i duschen? Nej, det brukar inte hända.


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott? Nej, äter frukt och grönt varje dag ist.


14. Vilken sorts frukt åt du senast? Banan. Banan skivor i yogurten.


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden? Nej, det tror jag inte.


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet? Mörkt.


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst? Med mina nära. Hoppas på en god middag och ett biobesök nästa födelsedag.


18. Brukar du handla på kredit? Det har hänt.


19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Nej.


20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? Det vet jag inte.. =)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul att du ville vara med.. och snygg färg på bloggen, hehe ;)

2009-01-27 @ 09:45:04
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0